wtorek, 22 października 2013

Kilka słów o Nas

Ten blog to moje zapiski o mojej rodzinie, o moim sposobie na wychowywanie dzieciaków, o moich radościach i chciałabym, żeby nic smutnego się tutaj nie znalazło, ale wiadomo jakie jest życie i to ono zweryfikuje większość tych notatek. Zawsze powtarzam, że rodzina dla mnie jest najważniejsza. Moja rodzina to Ja - Mama - obecnie na urlopie rodzicielskim ale praca w domu pochłania większość mojej energii i czasu. Tata - pracuje zawodowo w swojej firmie, pracuje od rana do wieczora, najczęściej jest w domu w godzinach kąpania dzieci, ale czasem wraca w późnych nocnych godzinach. Borys, czyli syn pierworodny, niedługo 4-latek, przedszkolak, wielbiciel dinozaurów, lwów i Zygzaka McQueena. Kalinka zwana również Dzidzią, kilka dni temu skończyła 2 latka, ale jak mówi jej pani z przedszkola rozwinięta jest jak 2,5 latka albo i lepiej. Najmłodsza latorośl to Sonia - ma pół roczku i niedawno nauczyła przekręcać się z pleców na brzuch, poza tym jest fajnym pogodnym dzidziusiem , który zaczyna być coraz bardziej ciekawy otaczającego ją świata. Cała nasza piątka potrafi zrobić niezły bałagan, a mi niestety daleko do perfekcyjnej pani domu, chociaż bardzo się staram bo lubię mieć w domu czysto. Lubię też słodycze, a to z kolei na pewno nie doprowadza mojej figury do perfekcji. No cóż, każdy ma jakieś słabości. To kilka słów wstępu a cała reszta wyjdzie w praniu :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.