piątek, 22 listopada 2013

Libster award - nominacje i pytania

Znalazłam ciekawe blogi, które nominuję do Libster Award:
4 Czwarte 
 Współczesna Mama
Kocimietablog
Mama daje radę
Bliżej Mamy
Zosija
Digusiowe Manatki
Sto pociech

Na razie tyle znalazłam, zostało trzy blogi, które dodam jak tylko na nie natrafię :)


A to moje pytania:
1.Czym jest dla Ciebie macierzyństwo - zawodem czy stylem życia?
2. Jakie jest Twoje ulubione danie?
3. Kim chciałaś być kiedy dorośniesz?
4. Za kim tęsknisz?
5. Ulubiony film
6. Czy wierzysz w duchy?
7. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
8. Jakim żywiołem jesteś? Ogień, woda, ziemia, powietrze?
9. Gdybyś miała wybór, gdzie chciałabyś żyć?
10. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
11. Jesteś optymistką, realistką czy pesymistką?


2 komentarze:

  1. Witam,
    Nareszcie znalazłam czas i udało mi się odpowiedzieć na Twoje pytania. Zapraszam http://kocimietablog.blogspot.com/
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.