wtorek, 5 listopada 2013

Pomysły gwiazdkowe

Święta zbliżają się wielkimi krokami i czas pomyśleć o prezentach świątecznych. Ja jak zwykle zostawiam te zakupy na ostatnią chwilę i zawsze klnę jak szewc stojąc w przedświątecznych korkach, ale przynajmniej pomysły jakieś mam już w głowie :) Wiem więc na pewno, że jednym z prezentów będzie super książeczka pt. "Księga dźwięków" autorki Soledad Bravi. Pozycja dla dzieci od 1-2 lat, która cudowanie uczy i bawi. Kupiłam ją z polecenia pewnej mamy, dla Kalinki i jestem naprawdę zachwycona. Ilość stron oszałamia - twarde ilustrowane karty a na każdej z nich obrazek i opis dźwięku. Prosty przekaz, np. gniazdko elektryczne robi NIE. Kotki, pieski ale również choinka czy butelka z mlekiem. Pomysłowe opisy i prosty przyciągający wzrok przekaz, dziecko na pewno nie musi się zastanawiać co autor miał na myśli. Naprawdę polecam dla dzieci, które uczą się mówić, ale też tych które już mówią. Mój Borys też się nią zainteresował. Jeden z pomysłów na prezent dla małego dziecka, który warto wykorzystać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.