piątek, 1 listopada 2013

Smoothie dla mamy

Dzisiaj notka z serii: Coś dla mamy. I jest to przepis na szybki i cudowny koktajl smoothie, który łatwo można przygotować samemu. Ja sama piję takie bardzo często, jeśli nie codziennie. Jest syty i dodaje mnóstwo energii, jest zdrowy i przede wszystkim pyszny. Podstawa to jogurt naturalny - około 200 ml - ja używam takiego bez cukru i z niską zawartością tłuszczu, bo jestem na diecie, ale osoby, które nie zwracają na to uwagi mogą wybrać każdy inny naturalny jogurt - taki który lubią. Dodajemy do niego obrane ze skóry mango i jednego banana - całość miksujemy w blenderze. Przelewamy do ulubionego kubka lub szklanki i  delektujemy się cudownym smakiem. Oczywiście można eksperymentować ze smakami - zamiast mango kiwi lub brzoskwinie - również pyszne. Ja dodaję jeszcze łyżkę lub dwie siemienia lnianego, które znakomicie wpływa na trawienie, ale również na włosy, skórę i paznokcie. Czasem dosypuję garść suszonej żurawiny - dodaje super smaku. Polecam, bo to szybki i wartościowy posiłek - doskonały jako np. drugie śniadanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.