sobota, 23 listopada 2013

Zabawa w namiot

Czasem moim dzieciom przychodzi do głowy zabawa w namiot. Namiot wykonuję ja, a mianowicie są to dwa krzesła przykryte dużym kocem tudzież kołdrą. Oni robią resztę - znoszą wszystkie poduszki jakie mamy w domu i wtłaczają pod "namiot", potem przynoszą zabawki i frajda na całego :) A jak jeszcze jest latarka to już w ogóle szał. Szybkie do zrobienia i wbrew pozorom nie zostawia wielkiego bałaganu bo po wszystkim wystarczy poskładać koce, odstawić krzesła i odłożyć poduszki na miejsce. Fajna alternatywa, kiedy dzieciakom się nudzi a mama/tata są zbyt zmęczeni, aby wymyślać bardziej kreatywne zajęcia.


1 komentarz:

  1. Jak byłam mała też często lubiłam bawić się w namiot :D
    Albo robiliśmy bazy w lesie - ahh stare dobre czasy. :)
    Mam nadzieję, że moja córka niedługo też będzie taka kreatywna. ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    www.ca-lineczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.