piątek, 20 grudnia 2013

Coś dla mamy - pyszna gorąca czekolada

Gorąca czekolada chodziła za mną od jakiegoś czasu. Składniki już dawno kupione czekały w szufladzie - nawet czekoladę ukryłam żeby nikt mi jej nie zjadł. Co prawda musiałam kupić drugą, bo już jedną zdążyłam skonsumować, ale w końcu dzisiaj zrobiłam. I polecam, bo nie umywa się do tej z torebki a jej wykonanie nie zajmuje dużo czasu.
Dwie duże porcje:
400 ml mleka - może być odtłuszczone
250 ml śmietanki 30 lub 36 %
1/4 tabliczki czekolady gorzkiej
1/4 tabliczki czekolady mlecznej
Można dodać ulubione dodatki, ja postawiłam na likier Wild Africa, który wlałam na samym początku na dno kubka.
Podgrzać mocno mleko ze śmietanką, a kiedy będą już bardzo gorące dodać połamaną na kawałki czekoladę, mieszać aż do rozpuszczenia na małym ogniu.Przelać do kubka i podawać gorące.
Polecam :)


4 komentarze:

  1. Przepis na czekoladę muszę wypróbować! Mojemu mężowi na pewno posmakuje, łasuch z niego ;)

    http://glamourmamablog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również muszę wypróbować przepis na czekoladę, szczerze mówiąc nie wiedziałam, że takową można zrobić samemu :)) smacznej czekoladki!:)
    pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna na długie zimowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.