wtorek, 10 grudnia 2013

Przedszkolne występy

Dzisiaj przedszkole odwiedził Święty Mikołaj. Spóźniony, bo spóźniony, ale wyczekany, przyniósł fajne prezenty i rodzice mogli przy okazji popodziwiać swoje pociechy w akcji. Dzieciaki przygotowały bowiem repertuar - tańce, śpiewy, recytacje...
Wszystko byłoby fajne, ale dla tych rodziców, których dzieci nie mają lęku przed występami publicznymi i na wielkiej scenie czują się jak ryba w wodzie. No cóż, z doświadczenie wiem, że trema przechodzi z czasem... Pamiętam, jak pierwszy raz poszłam na takie występy. Borys spędził ten czas na moich kolanach, razem podziwiliśmy inne dzieci, a ja delikatnie wypychałam go między przedszkolaków... Z czasem jednak syn zrobił się odważniejszy, a dzisiaj można rzec, że wiódł prym wyśpiewując dumnie zwrotki piosenki "Jestem sobie przedszkolaczek, nie grymaszę i nie płaczę". Byłam autentycznie dumna.
Nie było jednak tak pięknie, bo z kolei młodsza moja pociecha - Kalinka spędziła dzisiejsze występy na moich kolanach (tak jakby powtórka z rozrywki). Na dodatek okazało się, że Mikołaj nie jest jej najlepszym kumplem, Mikołaj jest blee, wcale go nie lubi i nie chce, żeby przychodził. Ale prezent, jak już przyniósł, to wzięła.
Do zdjęcia nawet jej nie próbowałam namawiać, bo nawet Borys nie był zbyt chętny (wiadomo, jak już paczkę dzierżył w dłoni to nic nie było ważne), musiałam go przekupić czekoladą, żeby usiadł jeszcze raz na kolanach Świętego.
Pewnie następnym razem Sonia przesiedzi imprezę na moich kolanach podziwiając dumnie występujące rodzeństwo.

4 komentarze:

  1. Ach te słodkie przedszkolne czasy :) Miło wspominam ten czas :)

    Zapraszamy na nasze rozdanie, będzie nam milo jak weźmiesz udział :)

    http://matka-patrzy-matka-pisze.blogspot.com/2013/12/swiateczne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem :) Dziękujemy bardzo

      Usuń
  2. jej słodko Tu ;d ja również super wspominam te czasy :P !! i nie doczekam się aż Kuba pójdzie do przedszkola ;D
    pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciej się doczekasz niż Ci się wydaje :)

      Usuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.