sobota, 4 stycznia 2014

Deser z bitą śmietaną i owocami

Dla tych, którzy jeszcze nie wprowadzili w życie najpopularniejszego postanowienia noworocznego - czyli jestem na diecie. Chociaż ten deser z powodzeniem można zjeść nawet na diecie - wtedy kiedy mamy wielką ochotę na coś słodkiego, bo mimo że nie jest do końca dietetyczny, to na pewno zdrowszy niż standardowy batonik albo ciacho. Do tego bardzo prosty i smaczny :)
Wykonanie
1 banan i sporą miseczkę owoców leśnych (ja kupuję gotową mrożoną mieszankę, ale każdy wybierze takie jakie mu najbardziej smakują) zblendować ze sobą
500 ml śmietanki 36 % ubić i dodać 1 cukier waniliowy i łyżkę mleka w proszku
Potrzebujemy jeszcze ulubione muesli - kupuję w Lidlu takie, które mają dużo płatków owsianych i suszonych owoców, orzechów a bardzo mało cukrów, ale można też użyć swoich własnych mieszanek :)
Układamy warstwami - owoce - muesli-bita śmietana, tak jak na zdjęciu :)
Smacznego :)



8 komentarzy:

  1. Ojjj narobiłas mi smaka a właśnie myślałam o diecie ale cóż najwyżej zacznę w następnym tygodniu;) Pozdrawiam cieplutko w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmmmmmmmmmmmm mniammmm swietny blog pierwszy raz tu jestem ale bardzo mi sie podoba bede zagladac :*

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.