niedziela, 12 stycznia 2014

Karnawału czas zacząć

Kiedyś moja szwagierka, która mieszka jakąś godzinę drogi ode mnie powiedziała, że w jej miejscowości GOK (Gminny Ośrodek Kultury - dla niewtajemniczonych) organizuje zabawę mikołajkową dla dzieciaków. Pamiętam z moich dziecięcych czasów takie zabawy - wówczas były takie zakładowe - dla pracowników fabryki w której pracował mój ojciec, pomyślałam wtedy, że szkoda, że moje dzieciaki nie będą miały okazji na takiej imprezie być. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że szykuje się przedszkolny bal przebierańców. Moja szwagierka dowiedziała się jednak co i jak i okazało się, że spokojnie może nas wpisać na listę uczestników i tym sposobem dzisiaj byliśmy na balu karnawałowym.
Nie spodziewałam się mega imprezy, bo miejscowość malutka, ale było naprawdę fajnie. Za cenę 15 zł mieliśmy zapewnioną muzykę i prowadzenie imprezy przez wodzireja (bardzo fajnie i sprawnie organizowana zabawa i konkursy - zarówno dla maluchów i jak i starszych dzieciaczków), mały poczęstunek i wizytę Świętego Mikołaja, który wręczał skromne upominki.
Niestety, mimo że moje Potwory chodzą do przedszkola okazały się mamusinymi przytulasami i nie chciały się bawić beze mnie. Na szczęście puścili ulubioną piosenkę Kalinki, czyli "Ona tańczy dla mnie" i pognaliśmy wszyscy na parkiet. Pod koniec zabawy już im coraz lepiej szło, ale generalnie najlepszą zabawą były nie tańce, a ganianie po korytarzu.
Na widok Mikołaja Kalinka dostała lekkiej histerii. No cóż, dziewczyna ewidentnie za tym typem nie przepada, nawet nie przekupna jest - prezent przyniósł jej brat, bo nawet tym Święty jej nie skusił :)
Ogólnie bardzo fajnie zorganizowany bal, dzieciaki bawiły się super a i rodzice też byli angażowani do zabawy.
Niestety, jako że bawiłam cały czas z dziećmi zdjęcia wykonywał mój mąż z Soniakiem na ręce, a on nie przykłada się do fotek zupełnie - coś tam widać  :) ale niewiele.






3 komentarze:

  1. Zdjęcia nie ważne, grunt, że zabawa udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia nie są takie najgorsze;) Fajnie, że bal udany;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mina Borysa..Bezcenna ;D ja również lubię takie zabawy dla dzieci;) Później jest co wspominać .

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.