czwartek, 16 stycznia 2014

Urodzinowo

Jeszcze tak nie dawno byłam dziewczyną, która nawet nie myślała o dzieciach. Myślała raczej o nowych butach (chociaż akurat to się nie zmieniło...) i o tym gdzie będzie fajna impreza w najbliższy weekend. Wydaje mi się, że to było nie tak dawno temu... A jednak już 4 lata i 9 miesięcy minęło od chwili, kiedy pojawił się nasz pierwszy maluszek. Najpierw pojawił się oczywiście w formie fasolki, ale szybko sobie dojrzewał w moich brzuchu. Trochę w tym czasie mnie straszył, że chce już wychodzić, a przecież był jeszcze niedojrzały, ale w końcu posiedział do terminu, a nawet o dwa dni dłużej - tak mu się w jego ciepłym schronieniu podobało. Mama jednak już bardzo chciała mieć go po drugiej stronie brzucha, poskakała na gumowej piłce, pochodziła po schodach, jeszcze jakieś inne tajemne sposoby uskuteczniała i oto dnia 16 stycznia 2010 o 20:45 na świecie pojawiło się najpiękniejsze dziecko, jakie widzieliście (wiem, wiem, że każda mama tak mówi :)). Potomek ważył 3750 g i mierzył dumne 59 cm, dostał 10 punktów w skali Apgar. I naprawdę ciężko mi uwierzyć, że od tego momentu minęło 4 lata, że teraz Borys jest dużym przedszkolakiem, wielbicielem resoraków i dinozaurów, starszym bratem dla swoich dwóch siostrzyczek a przede wszystkim kochanym rezolutnym synkiem swoich rodziców.
Dzisiaj Borys zaniósł do przedszkola torbę cukierków, po przedszkolu odwiedzili go goście (oczywiście z prezentami :)), dmuchał świeczki na torcie (samodzielnie zrobionym przez mamę - wiem, że szału nie ma, ale mina mojego dziecka, kiedy go zobaczył bezcenna) a teraz nie może usnąć z nadmiaru emocji i cukru (a może przede wszystkim cukru). Na pytanie czy podobały mu się urodziny kiwa głową - podobały, a to najważniejsze :)
4 lata temu:







16 komentarzy:

  1. ojj dużo było dziś Boryskowej radości :D
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Tort pierwsza klasa, sto lat dla małego solenizanta

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny tort. Wszystkiego najlepszego dla solenizanta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uważam, że tort świetny:) pozdrawiam:)

    http://www.alelarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. choć składałam już na fb to tutaj powtórzę.. 100 lat Boryskowi !

    OdpowiedzUsuń
  6. No i kolejna osoba ze stycznia. Super:) Ja i mój pierworodny też już jesteśmy po urodzinkach w tym roku:) Dla Borysa wszystkiego najlepszego, na co dzień uśmiechu na twarzy i spełnienia dziecięcych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spóźnione, ale szczere życzenia ode mnie i Filipa;)
    Tort uroczy;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.