środa, 12 lutego 2014

Rybki w słoiku

Kiedyś mieliśmy prawdziwe duże akwarium i dużo rybek. Zdecydowałam się zlikwidować je, kiedy byłam w ciąży z Kalinką z prostego powodu. Mimo, że wydaje się, że hodowla rybek nie jest czasochłonnym zajęciem, to żeby akwarium cieszyło oko, a rybki były ładne i zdrowe, trzeba mu jednak troszkę tego czasu poświęcić. Ponieważ czyszczenie akwarium, wymiana wody czy jakiekolwiek inne czynności pielęgnacyjne wymagały pomocy męża (ja w ciąży, akwarium 240 litrów, a po wodę trzeba na piętro latać) a u niego z czasem niestety było kiepsko, to rybki oddałam a akwarium stoi na razie na strychu i się kurzy. Ostatnio takie myśli mi zaczęły do głowy przychodzić, że może warto by je wyciągnąć i od nowa zagospodarować. Dzieci miałyby frajdę i my zresztą też. Na razie ten pomysł pozostaje w mojej głowie, nie chcę dzieci nastawiać dopóki nie podejmę ostatecznej decyzji, więc dzisiaj zrobiliśmy małe akwaria, które właściwie wcale nie potrzebują pielęgnacji :) Prosty pomysł, ale moim potworkom bardzo się spodobał.



10 komentarzy:

  1. super pomysł, pięknie Wam wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow coraz lepsze pomysły!!!:)
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne. Świetny pomysł, nie słyszałam o takim jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzieś kiedyś podpatrzyłam, ale nawet nie pamiętam gdzie :)

      Usuń
  4. Cuuuudny pomysł! My mamy akwarium 110 litrowe i w sumie prawie się nim nie zajmuję. Wodę rzadko wymieniam, bo jest czysta, apo drugie mamy taką fajną pompko-odsysarkę czy jak to się nazywa - ja nazywam to odkurzacz do akwarium, bo od czasu do czasu mężu tym odkurzaczek dno oczyści, jak rybki sobie pływają normalnie i jest ok. Ja tylko co rano je karmię i reszta jest poustawiana na czasowych kontaktach ( filer i grzałka oraz żarówka). No i od czasu do czasu ten filter muszę przemyć. Ale ogólnie jest spoko:) Pomyśl nad ponownym założeniem akwarium;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie myślę, myślę, a dodatkowo Ty mnie jeszcze zmotywowałaś teraz :)

      Usuń
    2. Polecam się na przyszłość z motywacją;)

      Usuń
  5. Lubię takie kreatywne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.