piątek, 21 lutego 2014

Tańce Hulańce :)

Czy wasze dzieci lubią tańczyć? Moje uwielbiają :) nie tańczą oczywiście na okrągło, ale wystarczy mały bodziec a już ciało zaczyna się ruszać. Wyginam śmiało ciało - to ich motto. Ale nie tańczą przy wszystkim i przy byle czym. O nie, oni muszą poczuć te dzikie rytmy.
Style mają zgoła różne. Sonia musi w parze, nie ma opcji żeby dama zatańczyła sama, ale porwana w czyjeś czułe ramiona potrafi wczuć się w klimat. Kalinka za to woli solo, ewentualnie z lalą, czasem nie pogardzi żywym osobnikiem, ale tylko zaufanym. Obcy partner nie ma szans. Zresztą to wybredny przypadek jest, więc nigdy nie wiadomo co jej akurat w duszy gra. Przeważnie za to zatraca się w tańcu, poruszając się jednak w jednym kierunku (w kółeczko), co prowadzi niestety do zawrotów głowy. Borys skłania się ku technice breakdance, choć lubi też klasykę.W tym drugim przypadku głównym partnerem, który mu odpowiada jest mama. Często łączy oba style targając za moje ręce, skacząc tak, że nie mogę go utrzymać albo wykręcając się na wszystkie strony świata.
Hity które porywają moje dzieci na parkiet to  głównie najświeższe przeboje - potrafią nosem chyba wyczuć co będzie hitem w najbliższym czasie :) Ale także stare skoczne melodie, a przede wszystkim przeboje dziecięce są u nas zawsze na topie. Kaczuszki - zawsze i wszędzie. Na dodatek często podśpiewują sobie pod nosem (głównie Kalinka) - ostatnio usłyszałam "Ta Dorotka ta malusia, tańcowała, dokolusia, dokolusia tańcowała..." i w domu tego na pewno nie słyszała, bo nigdy nie leciało - znaczy przedszkole tak działa umuzykalniająco :)


8 komentarzy:

  1. Oj, nasz Barti tez lubi sobie dupką pokręcić, jak mu muzyczka podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córka tez uwielbia tańczyć. Jakiś czas temu upodobała sobie ''ona tańczy dla mnie''. Innych piosenek słyszeć nie chciała, musiała być ta konkretna i koniec!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://mama-w-wiatrakowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona tańczy dla mnie też się u nas przewinęło :)

      Usuń
  3. moja córcia też uwielbia tańczyć:) chociaż skończyła niedawno rok to jak słyszy piosenkę "My słowianie" to od razu nic innego się nie liczy i tylko taniec:)
    zapraszam do mnie http://magiczne-szydelkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taa My Słowianie to też u nas hicior :)

      Usuń
  4. Heheh widzę, że radość nieziemska...co to robi muzyka z maluchami aż miło popatrzec :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.