środa, 19 lutego 2014

Wyniki konkursu slank.pl

Miałam to zrobić już wczoraj, ale tak się zaczytałam z dzieciakami wieczorem, że zupełnie zapomniałam :) Za to dzisiaj już podaję wyniki konkursu, w którym nagrodą są dwie karty klubowe do slank.pl. Mimo, że konkurs nie cieszył się super powodzeniem, to mam nadzieję, że te osoby które zdecydowały się na udział, będą zadowolone z użytkowania portalu (nawet te które nie wygrają, bo większość opcji jest jednak darmowych).
Już nie przeciągam - dwa komentarze, których autorki otrzymują karty zamieszczam poniżej, a autorki proszę o przysłanie mi na maila lub podanie w komentarzu pod tym postem e-mail, który podały przy rejestracji na portalu slank.pl.



1. Anonimowy
Wow! Świetny konkurs! Akurat teraz nagroda przydałaby mi się szczególnie :)Wyznaczyłam sobie cel. Do 21 urodzin chcę wrócić do swojej dawnej wagi, chcę czuć się dobrze w swoim ciele. Wychodzić do ludzi i nie wstydzić się tego jak wyglądam. Wiem, że potrafię, że dam radę. Kiedyś dałam to teraz też mogę! Potrzebuję tylko codziennej motywacji, którą właśnie mogłabym otrzymać ze strony Slank.pl. Mam dość użalania się nad sobą, pragnę rozpocząć walkę o nową siebie! Przejrzałam dokładnie Slank i jestem zachwycona. Tak wiele opcji do wyboru, możliwość prowadzenia swojego dzienniczka, sprawdzania postępów, poznawania nowych ludzi i wiele wiele innych. Najpierw chcę powrócić do wcześniejszej figury, z którą czułam się dobrze, potem na nowo odbudować zdrowe, prawidłowe żywienie i wprowadzić je na stałe w moje życie. Slank.pl może mi to bardzo ułatwić i "wspierać" mnie w codziennych zmaganiach. Chcę wygrać kartę klubową Slank.pl! :)

2. Anonimowy
Dlaczego chcę wygrać tę kartę? chcę schudnąć, czyli jak pewnie większość, kobiet...wypróbowałam już wszystkich diet, z opłakanym skutkiem, i być może zdrowe i świadome odżywianie się będzie złotym środkiem. Mogłaby na tym skorzystać cała rodzina. Mam dwie córeczki, a wiadomo, że " ...czym skorupka za młodu..."Do ćwiczeń jestem już przekonana więc może mam szansę do lata? poza tym kto nie lubi wygrywać zakładów??? MP

1 komentarz:

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.