piątek, 14 marca 2014

A tymczasem...

No dobrze, była krótka przerwa spowodowana przede wszystkim brakiem czasu, na dodatek moje myśli krążyły praktycznie wokół tylko jednego tematu, więc ciężko mi było wziąć się w garść, a nie chciałam pisać notek tak na odwal się, po to żeby tylko napisać :) Teraz jestem z nową energią i nową siłą. Kilka dni spędziłam w szpitalu na planowanym dawno zabiegu, wszystko przebiegło pomyślnie i już wracam do świata realnego. Poza tym, że za bardzo nie mogę dźwigać, to czuję się dobrze i myślę, że za kilka dni będę całkiem jak stara Ewa :) Moje Potworki poza tym, że za bardzo nie odczuły mojej nieobecności, to jeszcze utargowały u tatusia nowe zabawki (on nie potrafi odmawiać i uwielbia przekupstwo jako metodę wychowawczą).
Tymczasem za oknem świat się budzi do życia, kwiatuszki kwitną, przyroda wita się wiosennie i jakoś tak z niedowierzaniem słucham informacji że jutro ma spaść śnieg z deszczem??? Na pewno to jakaś pomyłka. Ja już myślę o wakacjach i wygrzewaniu się na słoneczku. Raczej nie dane mi będzie opalać się na leżaku z drinkiem w dłoni i książką w drugiej, ale i tak długo bym tak nie wytrzymała, więc fakt, że będziemy ganiać za piłką i budować zamki z piasku obracam na plus. W końcu takie są zalety wakacji z dzieciakami. Nie mamy jeszcze wybranego miejsca, może polecicie coś w kierunku Włochy lub Chorwacja - byle nie bardzo daleko i przystosowane do pobytu z dziećmi?
A niżej zdjęcia z naszej niedzielnej wizyty u przyjaciół. Było świetnie!






13 komentarzy:

  1. kochana to szybkiego powrotu do zdrówka!:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj do zdrowia :* C do wakacji to też by się nam przydały, w maju planujemy wypad na kilka dni nad morze, ale tu na miejscu w UK, a dalsze wojaże może będą jesienią :) Myślimy o Grecji lub Hiszpanii, ale jak wyjdzie to się okaże :)

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne macie plany :) my jeszcze nie sprecyzowane ale myślimy :)

      Usuń
  3. Piekna pogoda i wcale mi się nie widzi, że jutro ma spaść snieg z deszczem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze zdjęcia :)

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to zapraszamy częściej!!!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i na dłużej!!!

      Usuń
    2. pewnie że będziemy, nic się martw :)

      Usuń
  6. Przy takiej pogodzie aż chce się być na dworze;) Zdrówka życzę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, słoneczko zawsze pozytywnie na nas wpływa :) dzięki

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.