czwartek, 6 marca 2014

Love

Wiem, wiem walentynki były dawno temu i wszyscy już o nich zapomnieli. Ale przecież w tym dniu co chwilę słyszałam albo widziałam hasła pod tytułem Kochać to trzeba zawsze a nie tylko jeden dzień w roku. Więc dzisiaj tekst pod tytułem LOVE i o tym, co się dla mnie pod tym słowem kryje.

Najpierw są rodzice - i to jest pierwsza miłość, nieskażona, niezmącona, szczera, bezwarunkowa, prawdziwa i naturalna. Jestem tak szczęśliwa, gdy pomyślę sobie, że trzy małe istotki darzą mnie takim uczuciem. I mam nadzieję, że zasłużę sobie żeby tak było zawsze. Bo zdaję sobie sprawę, że ta bezwarunkowa miłość niekoniecznie taka pozostaje na zawsze. Też trzeba o nią dbać i się starać. Teraz też doceniam to, co kiedyś stanowiło dla mnie powód do buntu i macham ręką na to, co kiedyś było dla mnie nie do przyjęcia...

Rodzeństwo - dużo ciepła, dużo radości, dużo szaleństwa. Czasem smutek, czasem zawód, czasem niedpowiedzenia. Ale każde nieporozumienie da się rozwiązać i każdy smutek z czasem zamienia się w uśmiech. Teraz wiem, że nie warto czekać, żeby powiedzieć siostrze albo bratu, że się go kocha. I tego uczę moje dzieci - żeby się kochały i szanowały nazwajem.

Ktoś kto jest na zawsze. Prawdziwe LOVE. Nie będę tutaj używać wielkich słów.Napiszę tylko, że mój mąż, odkąd go poznałam i do tej pory, oprócz mojego partnera życiowego jest także moim najlepszym przyjacielem.

Dzieci. Totalna i bezgraniczna miłość, za którą można oddać wszystko. To uczucie ciężko jest opisać słowami, ale każdy kto ma dzieci, wie o czym mówię. Mimo wszelkich trudów, znojów i ciężkich dni nie oddałabym za nic tego uczucia, kiedy małe rączki obejmują Cię za szyję a małe usteczka szeptają  kocham mamusię. 

To jest właśnie to co dla mnie kryje się w słowie Miłość i najważniejsze dla mnie jest żeby to trwało, bo co prawda jestem trochę wariatka, ale w tym temacie zmian nie lubię i nie chcę :)

12 komentarzy:

  1. Pieknie powiedziane...czym dzieci starsze tym bardziej trzeba im swoją miłośc okazywać i nie zawsze ją odwzajemnią :)...dlatego trzeba nią zawalać ich od małego i z każdym dniem coraz więcej, aby wychodziła bokami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jakoś tak trochę się wzruszyłam czytając to ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to napisałaś. Zgadzam się w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś przeczytałam w jakiejś książce, albo artykule, że kobieta zawsze chce, aby ktoś pokochał ją bezwarunkowo. Mloda kobieta nie wie tylko, że takiego kogoś trzeba urodzić, bo tylko dzieci kochają bezwarunkowo :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.