wtorek, 27 maja 2014

Stopy górą!

Dzisiaj postanowiłam zrobić coś dla siebie. Właściwie postanowiłam wcześniej, ale wprowadziłam w życie dzisiaj. Mówię o zadbaniu o moje stopy, czyli profesjonalnym pedicure. Przyznam się, że nie robię tego regularnie w salonach kosmetycznych a raczej sama dbam o stopy, ale dwa - trzy razy do roku oddaję się w ręce profesjonalistek. Po tych zabiegach moje stopy wyglądają świetnie przez długi czas i wystarczy, że poświęcam im minimum uwagi. Mam swój sprawdzony salon kosmetyczny, gdzie robię standardowy predicure - mam to szczęście być posiadaczką raczej niekłopotliwych paznokci, które równo rosą i nie wrastają w skórę. Dodatkowo robimy malowanie hybrydowe - pewnie większość zna tą metodę, ale napiszę, że jest to lakier który utwardzany za pomocą lampy UV utrzymuje się przez długi czas na paznokciach. Jest to tak nieskomplikowana metoda, że sama kiedyś zainwestowałam w taki zestaw startowy i robię sobie hybrydy w domowych zaciszu. W moim przypadku jest to wybawianie, gdyż zwykły lakier zazwyczaj odpryskiwał na drugi dzień od pomalowanie - taki urok i żadne utwardzacze, odżywki i bazy po lakier nic w moim przypadku nie działały. Hybryda daje mi ten komfort, że przez minimum tydzień cieszę się ładnymi paznokciami u dłoni a na stopach jest to dużo dłużej ( właściwie decyduje długość odrostu a nie sam lakier). A tak dzisiaj prezentują się moje stopy po wypieszczeniu przez uroczą panią kosmetyczkę :)

13 komentarzy:

  1. Jaki wiosenny odcień, ja musze się wziąść za moje stopy i jakis kolor im rzucić;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba Ci pozazdroszczę i sama się na takie atrakcje wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolorek:)
    też bym chętnie się wybrała trochę się porelaksić:)

    Korzystając z okazji zapraszam na rozdanie:
    http://inspiracjeonline.pl/rozdanie-z-duck/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czasem robię coś dla siebie:) Profesjonalne zabiegi kosmetyczne pozwalają poczuć się lepiej i trochę się zrelaksować. Super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie mam zamiar powrócić do mojej pasji, czyli stylizacji paznokci, bo zatęskniłam już za tym, zwłaszcza, że sezon na sandałki w pełni :) Także kompletuję swój sprzęt i do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad.